Laser Game Brno

Adresa:Hybešova 46, 602 00 Brno
Otevírací doba:Denně: 8:00-01:00
Web: http://www.lasergamebrno.cz
Telefon:+420 776 427 947
Cena:95 Kč

Laser Game Brno je unikátní v tom, že nabízí ne jednu, ale rovnou dvě herní arény a to s vybavením o dvou různých výrobců. Najdeme zde jak Akční arénu se systémem LaserMaxx, tak taktickou arénu s vybavením od Delta Strike.

Akční aréna

Systém: Modifikovaný LaserMaxx
Max počet hráčů: 12
Akční aréna je postavena tak, aby si hráči užili volnost pohybu a pocit pravé přestřelky jako v akčním filmu. Herní prostor za rok a půl provozu prošel několika přestavbami a každá znich arénu opět vylepšila, aby poskytovala lepší herní zážitek. Hrát můžete až ve 12 hráčích a ani vteřinu si nevydechnete.

Lasery lítají všude kolem, pár svižných kroků k nejblizší překážce, zamířit, rychlé výstřely a dva protihráči zasaženi, vykřikne „Ou jsem dobrej!“, náhle zásah do zad a je mrtvý, kolem se mihne stín, „zas tak dobrej nebyl“, ozve se.

Hrací plocha Akční arény je přibližně 270m2 velká, temná, nasvětlená pouze UV zářivkami a LED diodami. Hlasitá dynamická hudba a umělá mlha dokresluje atmosféru, která se blíží počítačové hře nebo filmu, ve kterém však hrají sami hráči.

V aréně se můžete schovat za množství rozličných překážek. Ty jsou však rozmístěny tak, že vás vždy z některého směru může někdo zasáhnout, „tady se nekempí!“ Dvě vyvýšené plošiny navíc vnášejí do hry zajímavý taktický prvek. Používáné vybavení holandské firmy Lasermaxx, stejně jako ostatní arény v Brně. Vybavení však provozovatelé sám upravili - vychytali mouchy, seřídili mířidla a přidali zelené lasery. Hrát se dá buď deathmatch (všichni proti sobě), který je ideální v 6-8 hráčích nebo team deathmatch (hra až pro tři týmy) pro 8-12 hráčů.

Třešničkou na dortu je PowerPod, zde označovaný jako BONUS, elektronické zařízení, které vám může poskytnout značnou vyhodu i když jen na krátkou dobu. Po trojím zásahu bonus zezelená a vy dostanete jednu ze tří náhodně přidělených výhod, je to neviditelnost, nesmrtelnost nebo kulomet.

Jednoduché ovládání zbraně společně s volností pohybu, dělá ze hry v Akční aréně maximální zážitek.

Taktická aréna

Systém: Deltra Strike Revolution PRO
Max počet hráčů: 14
Taktická aréna patří mezi světovou špičku co se týče vzhledu, hratelnosti a vyváženosti, současně také použitým typem vybavení od novozélandské společnosti Delta Strike, která je jedním z leaderů v LaserTag systémech. Unikátní aréna je postavena symetricky tak, aby nebyl žádný tým zvýhodněn stranou a herní módy se tak stávají férovými.

Aréna

Taktická aréna je temné bitevní území velké přibližně 350m2 s dvěmi základnami červeného a modrého týmu s kolizním územím uprostřed. Najednou zde může hrát až 14 hráčů, čím více hráčů, tím více cílů a zábavy. Aréna je postavena symetricky ve stylu 1st person počítačovách her jako Unreal nebo Quake, tak aby na začátku ani během hry neměl jeden či druhý tým výhodu. Bojiště je připraveno především pro hru na báze, kdy se jeden tým snaží dobýt území druhého a současně musí ubránit svou základnu, ale vyborně hratelné jsou i další varianty. V aréně jsou rozmístěny také interaktivní inteligentní prvky, které v různých herních módech fungují tak, aby byl požitek ze hry maximální.

Ve středu arény se nachází masivní plošina, která skýtá taktickou výhodu pro tým, který ji obsadí, avšak některé části jsou vyrobeny z plexiskla, které lze prostřelit. V rozích na každé straně se nachází další plošiny, ze kterých lze pokrýt velké území a lze střílet až na vzdálenost 28 metrů. Po stranách jsou dva tunely, kterými se můžete nepozorovaně přesouvat na velkou vzdálenost, ale na konci mohou být uzavřeny energetickými branami. Na obou koncích arény jsou chráněné bunkry, ve kterých se skrývá báze, energetické srdce každého týmu. Všechny překážky a kulisy jsou vyrobeny tak, že ani při větším nárazu nedojde ke zranění.

K dispozici je široká nabídka herních režimů, které Delta Strike nabízí. Klasický je Deathmatch a Teamdeatchmatch. Dominantním módem je však Territories neboli hra na základny. Hráči se zde oživují i energetických bran nebo targetů, po vyřazení z boje je tak potřeba se jít aktivní oživit ne pouze čekat. Najdeme zde však i řadu dalším režimů, jako jsou Agenti, zombíci, lovci nebo deathmatch s omezením nábojů.

Vybavení

Používán je nejmodernější lasertagový systém novozélandské společnosti Delta Strike. Jde o poslední evoluci systému, který se vyvíjí více než 20 let.

Hlavní dominantou je masivní zbraň s dotykovým senzorem, který slouží k aktivovaní zbraně. V zadní části je displej, na kterém se dozvíte základní informace ze hry např. kdo vás zasáhl, koho jste trefili vy, dobu za jak dlouho se oživíte, dalé typ zbraně, kterou aktuálně používáte, počet nábojů, stav štítu či úroveň zahřátí zbraně a také vaše aktuální skóre. Na zbrani jsou také skrytě umístěny reproduktory a vibrátor, takže pokud vás někdo zasáhne, určitě to poznáte. V přední části zbraně je tlačítko, kterým přepínáte režim zbraně (útočná puška nebo brokovnice v základním režimu hry)

Vesta padne opravdu každému a je velice pohodlná. Je vyrobena z odolného materiálu, ale važí jen 1kg. Je osazena zásahovými body a vysoce svítivými RGB dioadmi na ramenou, hrudníku a zádech. Na vyběr je ze šesti barev týmů (modrá, červená, zelená, zlatá, stříbrná a pro ostřílené borce růžová).

Báze jsou zářící krystaly umístěny v bunkrech v rozích arény, v základních módech po jejich zásahu dostanete vylepšenou střelbu nebo více náboju, v jiných modéch je musíte bránit nebo se zde oživujete.

Energetické brány jsou další prvky, které zásadně mění hru. Jsou umístěny vždy na začátku tunelů. V základních módech si na ně musíte dát pozor, protože vás můžou na několik sekund vyřadit ze hry. V herním módu Zombies nebo ve hře na báze se zde oživujete, jindy zde zase dostanete bonusový štít.

Targety neboli Cíle jsou programovatelné elektronické zařízení, které mohou výrazně ovlivňovat hru. V základním režimu, po jejich zásahu dostanete bonusové body. Ale mohou být nastaveny tak, že vám zrychlí střelbu, zvýší váš štít, oživí vás nebo pokud je budete střežit celý váš tým dostává body.